26.4.11

::Tertekan Ke Saya?::

Pernah tak org tanya pada kawan2 semua soalan yang macam kat bawah ni...

Berapa lama awak dah kawin? (of course la sy akan jawab..dah 2 tahunn..)

Awak dah ade anak? (hmm..belumm)

soalan & kesimpulan org2 ni akan buat bile kite dah jawab dengan jujur tu kan.............

kenapa, Awak byk stress@tertekan pasal keje ye..sll tensen kot..

*******

Tertekan? stress?
Sampai bile nk stress, tertekan, tensen? takde maknenye..klu acek tertekan tak ke gila namanya.
sy tau bile masa sy tertekan, sy tau keadaan sy bile tertekan.
Sy tau bile masa sy stress soal keje..sy tau semua tu melalui keadaan fizikal dan menta yang akan berubah bile stress. Tapi itu cuma bermusim saje. Klu setakat kerja2 rutin perlu ke tertekan. dan lagi satu pada org yang bertanya itu, muka sy ni ade nampak sll tertekan ke?

Nak je sy jawab...soalan n kenyataan awak tu la yang sll menyebabkan sy tertekan.

Sekian, terima kasih.

6 comments:

chinta... said...

kadang2 chinta sendiri pun x mampu nak menjawab soklan2 begitu..hanya padaNya chinta berserah...

PUANSTOBERI said...

org ni mmg, berckp mcm derang lebih tahu kan??

fadwah said...

Chinta : sometimes dorg ni saje je nk menguji kesabaran kite kan?

fadwah said...

K.reen : yup!..tak de sensitivity langsung..

su su said...

soalan yang bertalu-talu yang malas nak jawap

mahujadiibu said...

kita bakooo..